Газов инжекцион - течна фаза Gasitaly LSI

Оценка: 4.3 от 38 гласа

Газов инжекцион течна фаза - схема на дейстивиеГазовият инжекцион работещ с течна фаза LPG, впръсква втечнен нефтен газ в колекторите на двигателя по същия начин, по който се впръсква и бензина. Чрез тази система се осъществява последователно впръскване на горивото във всмукателния колектор, като всеки инжектор е насочен към задната част на всмукатлния клапан, както е при най-добрите системи за впръскване на гориво.

Обемен ефект при преобразуване от течна фаза

Поради "обемния ефект", който се получава във всмукателните колектори при преобразуването на течността в газ, входящия въздух се "охлажда" и така системата дава изключителни резултати. Поради това намира приложение в състезателните автомобили, задвижвани на LPG, които превъзхождат бензиновите си колеги на пистите в цяла Европа. Обемният ефект води до значително увеличаване на мощността и въртящия момент, което увеличава изминатото разстояние за литър LPG (намалява разхода на газ в сравнение с конвенционалния газов инжекцион). Също така има и значително намаляване на вредните емисии в сравнение с други системи за директно впръскване на бензин или дизелово гориво.

Посоченото по-горе спомага за значителното увеличаване на удовлетворението на водача, като също така дава и допълнителни икономии на бензиностанцията в сравнение със системи за газов инжекцион LPG и бензин.

 

Газов инжекцион течна фаза - GASITALY LSI

 

Компютър за газов инжекцион течна фаза

GASITALY Комплект за 4 - 6 - 8 цилиндрови двигатели

Инжектори за газов инжекцион течна фаза Газови инжектори
Газов глапан
Газов клапан с горивна помпа - налични за всички видове газови бутилки.
Газови термополастични тръби
 

По-нисък разход на газ с газов инжекцион течна фаза

Обемният ефект от преобразуването на газта от течно в газообразно състояние, едновременно охлажда и сгъстява въздуха във входящите колектори, което наподобява работата на автомобили с турбо компресор, за които е добре известно, че имат по-голямо КПД. Преимуществата над конвенционалния газов инжекцион на този с течна фаза произлизат, най-вече от този факт. Също така, както виждате на схемата по-горе при този вид газов инжекцион липсва и изпарител.

 

Последни тестове показват, че по градските пътища едно дизелово превозно средство, изпуска средно фини частици колкото 120 превозни средства задвижвани на LPG ​​и същото количество азотен оксид и диоксид (NОx), колкото 20 превозни средства на LPG. Правителствата по света са издали закони за възнаграждаване на автомобилната промишленост и потребителите за адаптирането на по-безвредни източници на гориво:

 

  • освобождаване от налози (във Великобритания),
  • лични данъчни кредити (Франция),
  • преки субсидии за разходите за монтиране на газова уредба (в голямата част от Европа)
  • облекчения откъм такси за регистрация на превозните средства
  • по-ниски мита / акцизи / тарифи на бензиностанциите.